Apartament Koszałka

84-360 Łeba, 29 Św. Jakuba

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Apartament Koszałka położony jest w miejscowości Łeba w regionie pomorskie i oferuje balkon oraz widok na ogród. Oferta apartamentu obejmuje ogród, sprzęt do grillowania, bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano taras, 2 sypialnie, salon oraz kuchnię z doskonałym wyposażeniem. Goście mają do dyspozycji telewizor z płaskim ekranem. Obiekt Apartament Koszałka oferuje wypożyczalnię rowerów. W pobliżu obiektu Apartament Koszałka znajdują się liczne atrakcje, takie jak Leba Beach, PKP Łeba i Park Jana Pawła II. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 89 km od obiektu Apartament Koszałka.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, jazda konna, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego