Bhb Hotel
LT-68285 Marijampole, Vytauto G. 50
LT-68285 Marijampole, Vytauto G. 50
Obiekt BHB Hotel oferuje zakwaterowanie w Mariampolu, 2 km od centrum miasta. Recepcja na miejscu jest czynna przez całą dobę. Goście obiektu mają również do dyspozycji bar przekąskowy. Obiekt zapewnia ponadto bezpłatne WiFi i bezpłatny prywatny parking. Pokoje są wyposażone w część wypoczynkową ze stołem oraz telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych. Na życzenie zapewniana jest suszarka do włosów i sprzęt do prasowania. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw. W pobliżu zlokalizowane są sklepy. Hotel BHB znajduje się 45 km od miasta Birsztany oraz 48 km od miasta Olita. Najbliższe lotnisko to oddalony o 67 km port lotniczy Kowno.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości