Villa Velestovo

6000 Ohrid, Velestovo Area

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa Velestovo usytuowany jest na zboczu góry w pasmie Galiczica i oferuje malownicze widoki na Jezioro Ochrydzkie. Na miejscu do dyspozycji Gości są stylowe apartamenty z dużym balkonem oraz dziedziniec ze sprzętem do grillowania. Ten nowoczesny budynek znajduje się w otoczeniu ładnie utrzymanego parku. Wszystkie apartamenty zapewniają bezpłatne WiFi i są w pełni umeblowane i elegancko urządzone. Każdy apartament obejmuje przestronną część dzienną. Obiekt oferuje zakwaterowanie bez wyżywienia. Do dyspozycji Gości jest kuchnia oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do międzynarodowych kanałów satelitarnych. Przed budynkiem znajduje się bezpłatny prywatny parking. Na życzenie i za dodatkową opłatą obiekt zapewnia transfer. Odległość od Ochrydy wynosi 4 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Velestovo o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Goście proszeni są o poinformowanie personelu obiektu Villa Velestovo o planowanej godzinie przyjazdu z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Z personelem można się skontaktować telefonicznie lub e-mailowo. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą € 5 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 10 lat płacą € 7 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 11 do lat 16 płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, spa i centrum odnowy biologicznej, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, nurkowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, szatnia / przebieralnia, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego