Guest Mansion, Гостински Палат

1254 Rostuša, Bigorski Monastery /

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Guest Mansion, Гостински Палат znajduje się w miejscowości Rostuša i oferuje taras oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Klasztor św. Jana Chrzciciela – kilka kroków od obiektu. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu, narciarstwa i wędkarstwa. Goście mogą odprężyć się we wspólnym salonie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Klasztor św. Jerzego Zwycięzcy – 18 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ochryda, znajduje się 81 km od obiektu Guest Mansion, Гостински Палат.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Guest Mansion, Гостински Палат o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Dear guests! Keep in mind that if you rent a Single Bed in Mixed Dormitory Room, you may share the same room with another stranger. Breakfast included in the offer is at the request of the guest on the spot at the reception. The guest receives vouchers of 5 euros per person and can use them in the ethnic restaurant House of the Miyaks, which is about 800 meters away from the accommodation. Laundry and ironing services are available upon request. The service is performed by the employees in the accommodation facility, for which service will require a surcharge.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking dla osób niepełnosprawnych, kawiarnia na miejscu, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości