Zibispa Pokój Nr 3
82-200 Malbork, 10 Pionierów
82-200 Malbork, 10 Pionierów
Obiekt ZibiSPA pokój nr 3 usytuowany jest w miejscowości Malbork. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kanał Elbląski – 33 km, Jezioro Drużno – 36 km. W pensjonacie zapewniono taras oraz kryty basen. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w lodówkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 65 km od obiektu ZibiSPA pokój nr 3.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, kort tenisowy, sauna, taras, centrum biznesowe, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, spa i centrum odnowy biologicznej, wanna z hydromasażem / jacuzzi, kaplica / świątynia, ogrzewanie, faks / ksero, kryty basen, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, gry planszowe / puzzle, basen bez krawędzi, basen z podgrzewaną wodą, owoce, sprzęt do badmintona, szatnia / przebieralnia, basen, aerobik, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości