Baglioni Resort Maldives - Luxury All Inclusive

20099 Dhaalu Atoll, Maagau Island, Rinbudhoo

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

5-gwiazdkowy obiekt Baglioni Resort Maldives - Luxury All Inclusive usytuowany jest przy plaży w miejscowości Dhaalu Atoll i oferuje centrum fitness, ogród oraz taras. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, klub dla dzieci, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na miejscu zapewniono klub nocny oraz usługę konsjerża. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w klimatyzację, a niektóre opcje zakwaterowania mają balkon. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Obiekt dysponuje placem zabaw. W obiekcie Goście mogą grać w tenisa stołowego i tenisa. Okolica jest popularna wśród miłośników kajakarstwa. Personel recepcji posługuje się językiem arabskim, angielskim, francuskim i włoskim.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Baglioni Resort Maldives - Luxury All Inclusive o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Dla osób, które mają widoczne objawy koronawirusa (COVID-19) potwierdzone przez lekarza z licencją, dostępne są bezpłatne testy PCR na koronawirusa. Dla gości odbywających kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19) dostępny jest nadzór medyczny. Może on być zapewniony osobiście lub w formie elektronicznej w zależności od lokalizacji i rodzaju obiektu. The property can be reached by a seaplane. Please share your flight details with the property at least 72 hours before your arrival to secure your seat(s) for the transfer. Standard Transfer Times: Seaplane transfers in the Maldives only operate during daylight hours, and are subject to your international arrival and departure times. The Seaplane flights transfers are operated by 3rd Party operator (TMA); Baglioni Resort Maldives is not responsible for any delay or operational matters of the transportation. Baglioni Resort Maldive's role is to arrange the transportation booking on behalf of the customer. Your outbound flight must arrive in the Maldives between 06:00–15:30. Your inbound flight from the Maldives must depart between 08:50 and 20:00. You may be required to find your own accommodation in Male or at the airport if your arrival time is beyond 15:30. CHILD POLICY: Children rates are applicable up to 17 years and Infants up to 3 stays free of charge. Kids below 2 years old share the parents’ beds and complimentary meals. Please present the same credit card used to guarantee your booking when checking in and making the payment at the hotel. Please note that property may contact the cardholder for verification purposes. Please note that the property may contact the cardholder for verification purposes. Due to safety and privacy concerns, the operation of unmanned aerial systems or drones by any of the guests including model aircraft by recreational users and hobbyists is prohibited.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, kajakarstwo, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wieczór filmowy, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości