Rindali Maldives Maaenboodhoo
13070 Dhaalu Atoll, Hiy Faseyha Magu Malaaz, Maaenboodhoo, Rindali
13070 Dhaalu Atoll, Hiy Faseyha Magu Malaaz, Maaenboodhoo, Rindali
Rindali Maldives Maaenboodhoo has a restaurant, shared lounge, a garden and private beach area. Boasting family rooms, this property also provides guests with a terrace. The accommodation features a 24-hour front desk, and currency exchange for guests. All rooms in the guest house are fitted with a kettle. At Rindali Maldives Maaenboodhoo the rooms have a wardrobe and a private bathroom. Guests at the accommodation can enjoy a continental or a buffet breakfast. The nearest airport is Dhaalu , 8.3 km from Rindali Maldives Maaenboodhoo, and the property offers a paid airport shuttle service.
LOCATION OF THE HOTEL: The hotel is situated on the local island of Maaenboodhoo, in Dhaalu atoll, which is 178.8 km from Male'. Please share your flight details with the property before your arrival to secure your seat(s) for the transfer. The property can be reached by speedboat or domestic flight. 1. Domestic Flight: Round-trip from Velana International Airport Takes 33 minutes to the nearest domestic airport (Dhaalu Airport, also known as Kudahuvadhoo Airport Followed by a speedboat to Maaenboodhoo (10 minutes) 2. Public Speedboat Ferry: Round-trip from Male to Maaenboodhoo Island Operates both ways, on Mondays, Thursdays and Saturdays Takes approximately 3 hours and 30 minutes Departs from Male South Harbour at 00:15 Departs Maaenboodhoo to Male at 06:30 To reach the hotel from Dhaalu Airport, a speedboat that can hold 6 people The sole airline that flies to Dhaalu Airport is Manta Air. There are 4-5 flights (both ways) every day between Dhaalu Airport and Velana International Airport. Regular departures from Male to Dhaalu Airport: - 09:30 - 12:00 - 14:30 - 17:45 - 23:30 MEALS: We provide free breakfast to every guest staying at our hotel. Additionally, we provide other meals as follows: Lunch: $7 per person Dinner: $7 per person PAYMENT METHODS: It is highly recommended that the payment be made in cash in dollars. However, we do have a mPOS machine which enables you to make payments by credit cards (VISA or MasterCard). BIKINI BEACH AND DRESS CODE: Government regulations mandate that guests refrain from wearing bikinis or similar swimwear in public areas. However, the hotel can arrange excursions to picnic islands for guests where these restrictions are not applicable. Additionally, there is a beach on the island that is dedicated to tourists and offers the opportunity to wear bikinis. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
restauracja, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wózki dziecięce, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości