Ayada Maldives
20050 Gaafu Dhaalu Atoll, Magudhuva Island, Gaafu Dhaalu Atoll, Republic Of Maldives
20050 Gaafu Dhaalu Atoll, Magudhuva Island, Gaafu Dhaalu Atoll, Republic Of Maldives
Luksusowy obiekt Ayada Maldives zlokalizowany jest na południowej krawędzi atolu Gaafu Dhaalu, w południowej części Malediwów, pośród dziewiczej rafy. Oferuje on zakwaterowanie w apartamentach i willach z małym basenem i bezpłatnym WiFi. Atol Gaafu Dhaalu położony jest około 431 km na południe od stolicy Malediwów – Malé. Transfer do obiektu odbywa się lotem krajowym z międzynarodowego portu lotniczego Malé na lokalne lotnisko Kaadedhdhoo lub Maavarulu (55 minut). Następnie organizowany jest rejs łodzią do obiektu (25–55 minut). Wille wyróżniają stylowe wnętrza, które zdobią elementy wystroju typowe dla Bliskiego Wschodu i Malediwów. Apartamenty i wille oddalone o zaledwie kilka kroków od plaży obejmują zaciszy ogród z basenem i prysznicem na świeżym powietrzu. Apartamenty i wille nad wodą oferują wspaniały widok na otwarty ocean, basen i prysznic na świeżym powietrzu. Podczas pobytu można podziwiać piękne zachody słońca i pływać na rafie koralowej. Spa zaprasza na odmładzające zabiegi, a w centrum fitness Goście mogą zadbać o formę fizyczną. Zaplecze gastronomiczne obiektu obejmuje czynny w porze śniadania i kolacji lokal Magu oraz znakomitą restaurację i bar Ocean Breeze nad turkusowymi wodami Oceanu Indyjskiego. W azjatyckiej restauracji Kai Far East można skosztować specjałów kuchni indyjskiej i japońskiej oraz win z bogatej piwniczki. Bar Ille De Joie, który usytuowany jest między willami nad oceanem, oferuje szeroki wybór win i serów. Salon Ottoman Lounge zaprasza na tradycyjną turecką kawę i herbatę. W lokalu tym można zapalić tradycyjną fajkę wodną. W restauracji i barze przy basenie Zero Degree odbywają się występy DJ-a.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ayada Maldives o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W celu zapewnienia miejsca w środku transportu Goście proszeni są o przekazanie personelowi danych dotyczących przylotu i wylotu najpóźniej 120 godzin przed przyjazdem. Goście podróżujący lotem międzynarodowym lądującym po godzinie 23:00 lub wylatującym przed godziną 08:00 muszą zarezerwować nocleg w Male, ponieważ w tych godzinach nie są realizowane loty krajowe. Posiłki dla dzieci poniżej 6. roku życia są oferowane bezpłatnie i serwowane w ramach opcji wyżywienia wybranej przez towarzyszące im osoby dorosłe (z wyłączeniem napojów alkoholowych). W obiekcie pobierany jest podatek ekologiczny w wysokości 6 USD za dziecko za noc. W przypadku osób dorosłych podatek ten jest już uwzględniony w podanej cenie rezerwacji. Podczas zameldowania i dokonywania płatności w obiekcie należy okazać kartę kredytową, której użyto do zagwarantowania rezerwacji. Personel obiektu może skontaktować się z właścicielem karty w celu zweryfikowania danych. Ze względów bezpieczeństwa i prywatności korzystanie z bezzałogowych systemów powietrznych lub dronów przez któregokolwiek z gości, w tym modeli samolotów przez użytkowników amatorskich i hobbystów, jest zabronione, jednak na życzenie możemy zezwolić na latanie dronem w niektórych obszarach. W dniu przyjazdu należy skontaktować się z lokajem. Pakiet crystal all inclusive, który obejmuje opcję wyżywienia typu all inclusive, zapewnia udogodnienia, takie jak: Pakiet dla nowożeńców: – drinki powitalne; – butelkę wina;
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 2 do lat 15 płacą US$100 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 16 lub więcej lat płacą US$200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, kasyno, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, karaoke, windsurfing, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, miejsce na ognisko, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, układanie włosów, peeling ciała, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wieczór filmowy, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości