Seasalter Maldives

****

23000 Hulhumale, Lot No. 10041 Dhigga Magu

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy obiekt Seasalter Maldives położony jest przy plaży w miejscowości Hulhumale. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję. Na miejscu znajduje się również restauracja. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólny salon i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w szafę, czajnik, minibar, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z bidetem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Eastern Beach / Hulhumale Beach – kilka kroków od obiektu, Henveiru Park – 7,5 km. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Malé, znajduje się 2 km od obiektu Seasalter Maldives. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości USD 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i kosztuje 5 USD za dobę .
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku. Dzieci od 1 roku do lat 11 płacą US$42 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, płatne WiFi, posiłki dla dzieci, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości