Oblu Xperience Ailafushi - All Inclusive With Free Transfers

20002 Male, Ailafushi Island Male' Atoll, Oblu Xperience Ailafushi

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy obiekt OBLU XPERIENCE Ailafushi - All Inclusive with Free Transfers usytuowany jest przy plaży w miejscowości Male i oferuje odkryty basen, centrum fitness oraz ogród. Oferta obiektu obejmuje klub dla dzieci oraz plac zabaw. Na terenie ośrodka wypoczynkowego dostępny jest taras, a z okien roztacza się widok na morze. Goście mogą zjeść posiłek w restauracji lub wypić drinka w barze. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Pokoje wyposażone są w szafę i czajnik. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, amerykańskie lub wegetariańskie. Obiekt OBLU XPERIENCE Ailafushi - All Inclusive with Free Transfers oferuje saunę. W obiekcie Goście mogą grać w bilard i rzutki. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, hindi i portugalskim, dostępna jest przez całą dobę.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu OBLU XPERIENCE Ailafushi - All Inclusive with Free Transfers o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Dla gości odbywających kwarantannę z powodu koronawirusa (COVID-19) dostępny jest nadzór medyczny. Może on być zapewniony osobiście lub w formie elektronicznej w zależności od lokalizacji i rodzaju obiektu. Personel obiektu może pomóc zorganizować transfer z portu lotniczego Malé. W celu zapewnienia miejsca w środku transportu Goście proszeni są o przekazanie personelowi danych dotyczących lotu najpóźniej na 72 dni przed przybyciem na miejsce. Do obiektu można dotrzeć łodzią motorową. Obiekt oferuje 15-minutowy rejs łodzią motorową w 1 stronę z lotniska w Male do ośrodka sportowego. Ponadto obiekt zapewnia: – bezpłatny transfer łodzią motorową w obie strony.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bufet z potrawami dla dzieci, bilety transportu publicznego, basen bez krawędzi, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości