Coco Bodu Hithi

20160 North Male Atoll, North Male Atoll

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ośrodek wypoczynkowy Coco Bodu Hithi jest położony na Północnym Atolu Male. Z międzynarodowego portu lotniczego Male można z niego dopłynąć łodzią motorową w 40 minut. Obiekt ten oferuje rozmaite nowoczesne udogodnienia oraz luksusowe wille z basenem i bezpłatnym WiFi. Na miejscu odbywają się zajęcia jogi, które ze względu na dyspozycyjność mistrza należy rezerwować z wyprzedzeniem. Wszystkie wille są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do chińskich kanałów, odtwarzacz DVD, czajnik elektryczny oraz sejf. W wolnej chwili Goście mogą zrelaksować się przy filiżance kawy na tarasie lub przy barze w willi. W willach dostępne jest bezpłatne WiFi. Miłośnicy aktywnego wypoczynku mają do dyspozycji pawilony do ćwiczeń tai chi oraz siłownię na wodzie. Działające na miejscu spa oferuje kojące masaże. Oferta obiektu obejmuje ponadto salon kosmetyczny i usługi pralni. Część personelu posługuje się językiem chińskim. Usytuowana przy basenie restauracja Air serwuje dania kuchni fusion, a położona nad wodą restauracja Aqua zaprasza na azjatyckie specjały z owoców morza. Restauracja Breeze przy plaży to oferuje zaś rozmaite potrawy i dania z rusztu. Wieczorem Goście mogą wypić lampkę wina w barze Altitude lub zrelaksować się przy koktajlu w barze Latitude, rozkoszując się morską bryzą.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Coco Bodu Hithi o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. The property can be reached by a speedboat. Speedboat transfers provided by the resort are mandatory. The property does not accept third party boat transfers to and from the resort. Coco Bodu Hithi is Located in North Malé Atoll, only 40 minutes by speed boat from Male International Airport. The transfer charges are included in the booking price for adults. Return Speedboat transfers for children are chargeable at USD 145.46 per child (2-11 years old) inclusive of taxes, to be paid at the property. Infants (1 year and below) travel complimentary. Kindly be informed that the waiting time at the airport is approximately 60-90 minutes as the speedboat transfers are shared between flights landing at short intervals. Please share the international flight details along with the names of all guests travelling at least 5 days prior with the resort to avoid long waiting times at the Airport. For no shows, the property will charge one-way speedboat transfer fee.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, karaoke, windsurfing, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, kąpiel stóp, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen, plaża, transfer, wieczór filmowy, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, lekcje gotowania, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), aerobik, całodobowa ochrona, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości