Reethi Faru, Bio Luxury Resort

05140 Raa Atoll, Filaidhoo

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Reethi Faru, Bio Luxury Resort to nowyośrodek położony na atolu Raa, na północny zachód od Male. Mieści się on na małej wyspie Filaidhoo z piękną rafą zaledwie 80 metrów od brzegu. Malowniczy lot hydroplanem z międzynarodowego lotniska trwa 45 minut. Do obiektu można również dotrzeć trwającym 20 minut lotem krajowym na wyspę Dharavandhoo, a następnie rejsem łodzią motorową do ośrodka (rejs trwa 40 minut). Do dyspozycji Gości jest 150 tradycyjnych luksusowych willi w stylu typowym dla Malediwów, które zapewniają wannę z hydromasażem. Wille te znajdują się w tropikalnym ogrodzie lub przy plaży bądź umieszczone są na palach nad turkusową wodą. Ocean Indyjski i żywą rafę koralową można odkrywać w centrum nurkowym, które przybliży Gościom niezwykłe piękno podwodnego świata. Podczas pobytu warto odprężyć się w centrum odnowy biologicznej lub poćwiczyć we w pełni wyposażonym kompleksie sportowym. Obiekt jest częściowo zasilany energią słoneczną. Na terenie ośrodka działa 6 restauracji i 6 barów, w których podawane są pyszne dania, w tym potrawy z grilla przygotowywane w kuchni pokazowej lub butikowe dania kuchni międzynarodowej, a także koktajle, smoothie ze świeżych owoców i wyborne wina. Goście mogą delektować się nimi w kameralnej rajskiej atmosferze. Na miejscu dostępne jest także pięciogwiazdkowe centrum nurkowe, które oferuje nurkowanie rekreacyjne, nurkowanie na mieszance nitrox oraz kursy nurkowania dla początkujących i zaawansowanych. Centrum sportów wodnych z najnowocześniejszym sprzętem i usługami organizuje wycieczki, a także zapewnia możliwość uprawiania rozmaitych sportów wodnych.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Reethi Faru, Bio Luxury Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. The following transfer option is available. Guests must advise arrival and departure flight details at least 72 hrs prior to arrival in order to ensure transfers on the same day. Failure to do so may result in necessary overnight stays in Malé at the guests’ expense. Seaplane: USD 520 per adult, USD 320 round-trip per child (2 – 11.99 years), Infants (0 – 1.99 years): free of charge. For seaplane transfers, the international flight has to land in Malé by the latest 15:00 and the guests will need to be at the check-in counter by 16:00 in order to guarantee transfers on the same day. Guests departing Malé on an international flight earlier than 09:00 may need to check-out 1 day before the date of departure and stay overnight in Malé to reach the airport on time. Children Policy Children from 2 to 11.99 years. Two children will eat and sleep for free. Please note that the included meals for all meal plans are served in the main restaurant only. The Dine Around Option could be booked at the time of booking. All Inclusive Inclusions: Breakfast (07:30 – 10:00) served in the main restaurant, Vakaru (buffet) Lunch (12:30 – 14:30) served in the main restaurant, Vakaru (buffet) Dinner (19:30 – 21:30) served in the main restaurant, Vakaru (buffet) up to 2 children below 12 years: complimentary from the kids menu. Reservations for dining in À la Carte Restaurants are required 24-hours in advance at Reception and subject to availability. Excursions - 2 excursions per person (sunset dhoni cruise & local island visit, subject to availability & weather condition, minimum pax required) Spa 15 minutes massage per person per stay General policies: Please present the same credit card used to guarantee your booking when checking in and or making the payment at the hotel. Please note that property may contact the cardholder for verification purposes. For circumstances beyond the control of the Transfers Provider and/or Reethi Faru Resort, such as unfavorable weather conditions, cancellation of flights, international flight delays, etc. Transfers may be canceled and /or changed to the alternative transfer available in which case neither the resort nor the transfer provider will not be liable for any related expenses of the guests. Please be assured that the resort will prioritize the safety and security of the guests on their travel to and from the island. Due to safety and privacy concerns, the operation of unmanned aerial systems or drones by any of the guests including model aircraft by recreational users and hobbyists is prohibited. This property has mandatory charges for the Christmas and New Years Gala Dinner Christmas Gala Dinner: Mandatory (24Dec 2024-25 Dec 2024) Adult: $185.00 Child: $95 New Years Eve Gala Dinner Mandatory (31 Dec 2024-1 Jan 2025) Adult: $185.00 Child: $95

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 12 lub więcej lat płacą US$55 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, bilard, tenis stołowy, karaoke, windsurfing, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, squash, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, terapia światłem, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen, plaża, transfer, wieczór filmowy, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości