Palm Residence

09020 Rasdu Atoll, Palm Residence, Aa.rasdhoo

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Pensjonat Palm Residence położony jest na wyspie Rasdu. Oferuje on bezpłatne WiFi, restaurację i sprzęt do grillowania. Na miejscu akceptowane są zwierzęta. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w czajnik elektryczny oraz telewizor z dostępem do chińskich kanałów. Każdy z nich mieści także łazienkę z wanną i kapciami. W pokojach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Doskonałym miejscem na relaks jest wspólny salon. Obiekt akceptuje płatności kartami UnionPay. W okolicy panują dogodne warunki do uprawiania rozmaitych form aktywnego wypoczynku, w tym nurkowania z rurką i akwalungiem. Odległość od międzynarodowego lotniska Male wynosi 60 km.

Please share your flight details with the property at least 3 days before your arrival to secure your seat(s) for the transfer. Transfer details: Public Transport (Dhoani/slow boat ferry) Male to Rasdhoo Mondays and Thursdays Location: Villigili ferry at Male' Time: 09:00 local time. Duration: three hours and 20 minutes Rasdhoo to Male' Sunday and Wednesday Location: Rasdhoo harbour Time: 11:00 local time. Duration: three hours and 20 minutes Speed boat Ferry Male to Rasdhoo Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Saturday Location: Jetty no: 06 at Male' Time: 10:30 and 16:00 local time. Time on Fridays: 09:30 and 16:00 local time. Duration: one hour and 20 minutes Rasdhoo to Male' Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday and Saturday Location: Rasdhoo harbour Time: 07:30 and 13:30 local time Duration: one hour 20 minutes Airport representative service can be requested, if required. Airport representative service can be arranged for USD 5. Resort speed boat: Operates daily Rasdhoo to Male' at 06:00 Male to Rasdhoo at 08:30 Duration: one hour and 30 minutes Please note that the property also offers Pancake breakfast and Maldivian breakfast.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą US$15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 13 lub więcej lat płacą US$30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, kajakarstwo, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, plaża, transfer, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości