Rashuthere Maldives

09020 Rasdu Atoll, Anboofannu Magu

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Rashuthere Maldives, położony w miejscowości Rasdhoo, zapewnia ogród i prywatną plażę. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, wspólny salon, bankomat oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Personel służy pomocą w organizacji transferu lotniskowego. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. Codziennie na miejscu serwowane jest śniadanie à la carte, kontynentalne lub azjatyckie.

Udogodnienia

restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, prywatna plaża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, plaża, transfer, wieczór filmowy, wieczory tematyczne z kolacją, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości