Casa Titik

***

26080 Balok, Lot 27105, Jalan Kuantan-kemaman, Balok

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa parkowania. Goście mogą też korzystać z takich usług jak: pokój do masażu. Gości kochających sport uszczęśliwi klub nurkowy.
Na terenie obiektu znajdują się takie udogodnienia w zakresie rozrywki jak: biblioteka, miejsce na piknik i miejsce na barbecue. Tu skorzystasz z atrakcji wodnych, bo na terenie obiektu znajduje się basen i basen odkryty. W hoteluznajdują się sale zabaw dla dzieci. Dzieciaki będą się tak dobrze bawić, że nie pozostanie Ci nic innego, jak spędzić wieczór w towarzystwie dorosłych. Do dyspozycji gości jest również pralnia.
Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: prysznic i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Posiłki mogą być ograniczone w trakcie Ramadanu.

Szczególne warunki zakwaterowania
Wymagane jest wpłacenie depozytu. Koszt: 50.00 MYR za pokój za pobyt.
Couples checking into the same room must present a valid marriage certificate upon check-in. Otherwise, the property may reject the booking or request that a second room be booked.

Informacje dodatkowe
Payment before arrival via bank transfer is required. The property will contact you after you book to provide instructions. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Please inform Casa Titik in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food & beverage services at this property may be limited or unavailable due to Coronavirus (COVID-19). Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary and other relevant information, during dates where such guidelines exist. A damage deposit of MYR 100 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property.