City Boutique Hotel - Bangi

***

43650 Bangi, 13 Jalan 15/1b City Boutique Hotel

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt City Boutique Hotel - Bangi znajduje się w miejscowości Bangi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe IOI City Mall – 12 km, Stadion Axiata Arena – 21 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Mid Valley Megamall ( 27 km), Świątynia Thean Hou ( 28 km), Dworzec kolejowy KL Sentral ( 29 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum rozrywki District 21 IOI City – 11 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim, malajskim i mandaryńskim, służą pomocą przez cały dzień. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Berjaya Times Square – 29 km, Centrum handlowe Starhill Gallery – 30 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur, znajduje się 33 km od obiektu City Boutique Hotel - Bangi.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście muszą okazać min. 1 dokument z wymienionych, aby móc zatrzymać się w tym obiekcie: dokument potwierdzający pełne szczepienie na koronawirusa (Covid-19), ważny negatywny test PCR na koronawirusa lub aktualny dokument potwierdzający przechorowanie koronawirusa. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, opieka nad dziećmi, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, masaż pleców, masaż szyi, masaż dłoni, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt