Super Oyo 90729 New Bangi Gateway Hotel

**

43650 Bangi, B-2-g, Jalan Gerbang Wawasan, Bangi

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt Super OYO 90729 New Bangi Gateway Hotel położony jest w miejscowości Bangi i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono prywatny balkon. We wszystkich pokojach znajduje się telewizor z dostępem do kanałów kablowych oraz prywatna łazienka. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Centrum rozrywki District 21 IOI City – 11 km, Centrum handlowe IOI City Mall – 12 km. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z wanną lub prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i malajskim, służy pomocą przez cały dzień. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Axiata Arena – 21 km, Mid Valley Megamall – 27 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur, znajduje się 33 km od obiektu Super OYO 90729 New Bangi Gateway Hotel.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Currently, we accept only Vaccinated guests into our property.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt