Ferringhi Homestay

11100 Batu Feringgi, 10 Jalan Sungai Emas

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Ferringhi Homestay położony jest w miejscowości Batu Ferringhi w regionie Penang i oferuje balkon oraz widok na morze. Goście mogą popływać w obiady na wynos. Oferta apartamentu obejmuje 3 sypialnie, salon, aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i czajnikiem, a także 2 łazienki z bidetem oraz prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt Ferringhi Homestay oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Batu Ferringhi Beach – 500 m, Plaża Miami Beach – 2,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Penang, znajduje się 44 km od obiektu Ferringhi Homestay.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ferringhi Homestay o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do MYR 150 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, winda, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, plaża, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring wokół obiektu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu