Metropol Serviced Apartment Bukit Mertajam Perda

14000 Bukit Mertajam, Jalan Perda Utara 1

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Metropol Serviced Apartment Bukit Mertajam Perda położony jest w miejscowości Bukit Mertajam i zapewnia odkryty basen, ogród, taras oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Sunway Carnival Mall – 8 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W apartamencie do dyspozycji Gości przygotowano 3 sypialnie, salon oraz 2 łazienki z suszarką do włosów i bidetem. Goście mają do dyspozycji telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Obiekt Metropol Serviced Apartment Bukit Mertajam Perda oferuje saunę. Obiekt Metropol Serviced Apartment Bukit Mertajam Perda oferuje plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Most Penang – 12 km, Centrum handlowe Queensbay Mall – 20 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Penang, znajduje się 23 km od obiektu Metropol Serviced Apartment Bukit Mertajam Perda.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, sauna, ogród, taras, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, sala zabaw, plac zabaw, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, basen bez krawędzi, basen z widokiem, leżaki lub krzesełka plażowe, łaźnia parowa, fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego