Hotel Tudor 2

*

39100 Cameron Highlands, Hotel Tudor 2, 6a, Jalan Angsana 3 Brinchang Point,

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

1-gwiazdkowy obiekt Hotel Tudor 2 położony jest w miejscowości Cameron Highlands. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz taras. Oferta hotelu obejmuje pokoje rodzinne. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, malajskim, tamilski i urdu, służy pomocą przez całą dobę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ipoh, znajduje się 83 km od obiektu Hotel Tudor 2.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, przechowalnia bagażu, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, bilety transportu publicznego, meble ogrodowe, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt