Gm Hotel

*

06010 Canglun, No. 22, 23, 24 Taman Teja. Lebuhraya Changlun, Bukit Kayu Hitam

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Situated just a 5-minute drive C-Mart Shopping Mall and Sempadan Malaysia-Thailand, GM Hotel offers free Wi-Fi access throughout its premises. Complimentary public parking is provided. The hotel is about a 10-minute drive from Bukit Kayu Hitam and University Utara Malaysia. It is within a 30-minute drive of Kuala Perlis and Sultan Abdul Halim Airport. Air-conditioned rooms feature tea/coffee making facilities and a flat-screen TV with a DVD player. Private bathrooms come with free toiletries and a hairdryer. GM provides room service and has a 24-hour front desk which can assist with laundry and fax/photocopying services.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. A tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.

W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 8 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking w garażu, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu