Rr Homestay Lot 144 Chukai Kemaman
24000 Cukai, Pt10551, Jalan Delima 9, Kawasan Perumahan Lot 144,
24000 Cukai, Pt10551, Jalan Delima 9, Kawasan Perumahan Lot 144,
Obiekt RR Homestay Lot 144 Chukai Kemaman znajduje się w miejscowości Cukai i oferuje wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Limbong Art – 18 km, Sanktuarium żółwi Cherating – 18 km, Natural Batik Factory – 40 km. Oferta domu wakacyjnego obejmuje bezpłatny prywatny parking, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi. Oferta obiektu obejmuje 4 sypialnie z klimatyzacją, jadalnię, a także kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuantan, znajduje się 72 km od obiektu RR Homestay Lot 144 Chukai Kemaman.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu