Jojo Homestay Tiara Residence

81930 Desaru, Jalan Tanjung Lompat Tiara Desaru Seaview Residence

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt JoJo Homestay Tiara Residence położony jest w miejscowości Desaru i oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację oraz odkryty basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Tanjung Lompat Beach – kilka kroków od obiektu. Oferta apartamentu obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono balkon, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, aneks kuchenny ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i mikrofalówka, a także 1 łazienkę z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Oferta obiektu obejmuje prywatną plażę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 83 km od obiektu JoJo Homestay Tiara Residence.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 14 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prywatna plaża, odkryty basen (czynny przez cały rok), sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zjeżdżalnia wodna, gry planszowe / puzzle, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, basen dla dzieci, basen, plaża, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Maseczki dla gości