Midhill Service Aparment Genting Highlands
69000 Genting, 1, Jalan Permai 2 Midhill @ T2-07-06, Genting Highlands, Pahang 69000, Malaysia T2-07-06,
69000 Genting, 1, Jalan Permai 2 Midhill @ T2-07-06, Genting Highlands, Pahang 69000, Malaysia T2-07-06,
Obiekt Midhill Service Aparment Genting Highlands, położony w miejscowości Genting Highlands, oferuje bezpłatne WiFi, ogród z tarasem oraz dostęp do krytego basenu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe First World Plaza – 14 km, Fabryka cyny i centrum dla odwiedzających Royal Selangor – 34 km. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor. Do dyspozycji Gości przygotowano aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem, a także prywatną łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum kongresowe Putra World Trade Centre – 40 km, Wieże Petronas Twin Towers – 41 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur-Sułtan Abdul Aziz Shah, znajduje się 60 km od obiektu Midhill Service Aparment Genting Highlands.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w niektórych pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), basen z podgrzewaną wodą, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, fitness, basen dla dzieci, basen, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą