Le Embassy Hotel Georgetown
10050 Georgetown, 12, Jalan Burma
10050 Georgetown, 12, Jalan Burma
Obiekt Le Embassy Hotel Georgetown usytuowany jest w miejscowości George Town i oferuje bezpłatne WiFi oraz usługę konsjerża. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Northam Beach – 1,4 km. Ten 3-gwiazdkowy hotel zbudowany został w 1957 roku.W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Most Komtar Skywalk ( 400 m), Centrum handlowe 1st Avenue ( 800 m). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Penang Times Square – niecały kilometr. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w biurko, czajnik, lodówkę, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też prywatną łazienkę z bidetem. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Obsługa recepcji, która mówi w języku mandaryński, angielskim, malajskim i tamilski, dostępna jest przez całą dobę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Wonderfood – 1,7 km, Centrum handlowe Straits Quay – 6,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Penang, znajduje się 15 km od obiektu Le Embassy Hotel Georgetown.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Le Embassy Hotel Georgetown o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt