Red Inn Court
10200 Georgetown, 35b & 35c Jalan Masjid Kapitan Keling
10200 Georgetown, 35b & 35c Jalan Masjid Kapitan Keling
Obiekt Red Inn Court znajduje się w sercu miasta Georgetown na wyspie Penang, które zostało wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Ten ekologiczny pensjonat oferuje butikowe pokoje z bezpłatnym WiFi. W 5 minut spacerem Goście mogą dotrzeć do dzielnicy Little India i świątyni Bogini Miłosierdzia. Nowoczesne, klimatyzowane pokoje wyposażone są w biurko, szafę oraz lampki do czytania. Niektóre oferują także telewizor z płaskim ekranem i system multimedialny z filmami. Część pokoi dysponuje łazienką, a pozostałe zapewniają dostęp do wspólnych łazienek. W każdej znajduje się prysznic ze strumieniem gorącej wody pochodzącej z recyklingu. Na życzenie dostępny jest sprzęt do prasowania. Goście mogą przygotowywać posiłki we wspólnej kuchni. Rano serwowane jest śniadanie kontynentalne. W części wypoczynkowej znajduje się telewizor z płaskim ekranem, filmy, biblioteka oraz komputery z bezpłatnym dostępem do Internetu. Do dyspozycji Gości są również bezpłatne napoje, w tym dystrybutor gorącej i zimnej wody. Personel punktu informacji turystycznej pomoże zorganizować wycieczki i wypożyczyć rowery. Dojazd z obiektu na lotnisko Penang zajmuje 25 minut. Do dzielnicy Batu Ferringhi, centrum handlowego Gurney Plaza i świątyni Kek Lok Si można dojechać w 30 minut.
Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą MYR 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, dostęp do Internetu, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, automat z napojami, automat z przekąskami, wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, owoce, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt