Scott Service Suites
10350 Georgetown, 52a, Lebuhraya Peel
10350 Georgetown, 52a, Lebuhraya Peel
Obiekt Scott Service Suites, usytuowany w miejscowości George Town, oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Northam Beach – 1,2 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Most Komtar Skywalk ( 3 km), Centrum handlowe 1st Avenue ( 3,3 km), Muzeum Wonderfood ( 4,2 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Penang Times Square – 2,6 km. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i malajskim, chętnie udzieli praktycznych informacji na temat okolicy obiektu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Penang Botanic Gardens – 4,5 km, Centrum handlowe Straits Quay – 5,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Penang, znajduje się 16 km od obiektu Scott Service Suites.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt