7 Seven Waterpark Homestay

31650 Ipoh, Manhattan Business Center, Jalan Pasir Puteh, Kampung Pava, 31650 Ipoh Perak.

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt 7 Seven Waterpark Homestay położony jest w miejscowości Ipoh i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ipoh Parade – 7,8 km, AEON Mall Kinta City – 11 km. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: AEON Mall Ipoh Station 18 ( 1,1 km). W kwaterze prywatnej zapewniono balkon, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W kwaterze prywatnej zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu 7 Seven Waterpark Homestay znajduje się plac zabaw. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park tematyczny Lost World of Tambun – 15 km, AEON Mall Klebang – 18 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ipoh, znajduje się 2 km od obiektu 7 Seven Waterpark Homestay.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, sejf, plac zabaw dla dzieci, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, park wodny, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości