Homestay Epoh Meru Raya

30020 Ipoh, B-1-3, Residensi Pr1ma Meru, Jalan Jelapang, Bandar Meru Raya

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt HOMESTAY EPOH Meru Raya położony jest w miejscowości Ipoh w regionie Perak i oferuje bezpłatne WiFi, plac zabaw, odkryty basen oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe AEON Mall Klebang – 8,4 km. Niektóre opcje zakwaterowania mają balkon i wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz klimatyzację. Obiekt HOMESTAY EPOH Meru Raya oferuje centrum fitness. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe AEON Mall Kinta City – 11 km, Centrum handlowe Ipoh Parade – 13 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ipoh, znajduje się 16 km od obiektu HOMESTAY EPOH Meru Raya.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, plac zabaw dla dzieci, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, brodzik, basen, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego