Jq Bl Hotel, Ipoh
31500 Ipoh, 16 Jalan Lahat Baru 4, Taman Badri Shah
31500 Ipoh, 16 Jalan Lahat Baru 4, Taman Badri Shah
Obiekt JQ BL Hotel, Ipoh, usytuowany w miejscowości Ipoh, oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe AEON Mall Ipoh Station 18 – 3,7 km. Ten 3-gwiazdkowy hotel zbudowany został w 2012 roku.W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum handlowe AEON Mall Kinta City ( 14 km), Park tematyczny Lost World of Tambun ( 18 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Ipoh Parade – 11 km. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe AEON Mall Klebang – 21 km, Jaskinia Tempurung – 33 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ipoh, znajduje się 6 km od obiektu JQ BL Hotel, Ipoh.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wypożyczalnia samochodów, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt