Symphony Suites

****

31350 Ipoh, No.41, Lapangan Symphony Business Park, Ipoh

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Wejdź do pobliskiego baru. Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Kawiarnia hotel jest świetnym miejscem na małą przekąskę. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi.
Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania. Gości kochających sport uszczęśliwi centrum fitnessu i siłownia. Nie grozi Ci nuda, bo w hotelu znajdziesz karaoke. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek hotel.
Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, prasowanie, prasa, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
W pokoju przygotowano dla Ciebie prysznic, telewizor, minibar, szlafrok i kapcie. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.
Posiłki mogą być ograniczone w trakcie Ramadanu.

Szczególne warunki zakwaterowania
Wymagane jest wpłacenie depozytu. Koszt: 300.00 MYR za pokój za pobyt.
Couples checking into the same room must present a valid marriage certificate upon check-in. Otherwise, the property may reject the booking or request that a second room be booked.

Informacje dodatkowe
This property offers transfers from the airport. Guests must contact the property with arrival details before travel, using the contact information on the booking confirmation. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F. Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer. Individually-wrapped food options are available through room service. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings. This property affirms that it follows cleaning and disinfection practices of Safe Clean (Malaysia) guidelines. The property affirms that it adheres to the Safe Travels (WTTC - Global) cleaning and disinfection practices.