The Pancarona24 Homestay Formuslim
31350 Ipoh, 24 Lebuh Rapat Baru 2
31350 Ipoh, 24 Lebuh Rapat Baru 2
Obiekt The Pancarona24 Homestay forMuslim znajduje się w miejscowości Ipoh i oferuje bezpłatne WiFi oraz bezpłatny prywatny parking. Goście mogą podziwiać widok na góry. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe AEON Mall Ipoh Station 18 – 7,8 km. Odległość ważnych miejsc od domu wakacyjnego: Centrum handlowe Ipoh Parade – 8,3 km, Centrum handlowe AEON Mall Kinta City – 10 km. W domu wakacyjnym z 3 sypialniami zapewniono salon z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i piekarnikiem, a także 2 łazienki z prysznicem. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park tematyczny Lost World of Tambun – 13 km, Centrum handlowe AEON Mall Klebang – 18 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Ipoh, znajduje się 4 km od obiektu The Pancarona24 Homestay forMuslim.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu