Jerantut Hill Hotel

27000 Jerantut, S30-s38, Jalan Benom ,bandar Baru Jerantut

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt JERANTUT HILL HOTEL usytuowany jest w miejscowości Jerantut i oferuje pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Perhentian Kuala Neruh – 3,5 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdy pokój wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W prywatnej łazience zapewniono prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuantan, znajduje się 164 km od obiektu JERANTUT HILL HOTEL.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu JERANTUT HILL HOTEL o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 30 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą MYR 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, kaplica / świątynia, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, niska umywalka, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt