1tebrau Southkey Midvelly By Affinity Johor Bahru

80250 Johor Bahru, Jalan Seri Setanggi

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt 1Tebrau Southkey Midvelly By Affinity Johor Bahru, położony w miejscowości Johor Bahru, oferuje dostęp do ogrodu z odkrytym basenem oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono bezpłatne WiFi i klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zoo w Singapurze – 14 km, Zoo Night Safari – 14 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Na miejscu znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka z bidetem, prysznicem i suszarką do włosów. Kuchnię wyposażono w lodówkę, mikrofalówkę oraz płytę kuchenną. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dzielnica Holland Village – 26 km, Centrum handlowe ION Orchard – 27 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 22 km od obiektu 1Tebrau Southkey Midvelly By Affinity Johor Bahru.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 300 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.

Udogodnienia

parking, ogród, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, biuro informacji turystycznej, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, basen na dachu, basen bez krawędzi, basen z widokiem, leżaki lub krzesełka plażowe, płotek wokół basenu, fitness, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu