Chariton Hotel Skudai Kiri
81200 Johor Bahru, 195 K-m, Jalan Skudai Kiri Batu 4 1/2, Tampoi
81200 Johor Bahru, 195 K-m, Jalan Skudai Kiri Batu 4 1/2, Tampoi
Obiekt Chariton Hotel Skudai Kiri, usytuowany w miejscowości Johor Bahru, oferuje klimatyzowane pokoje z bezpłatnym WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zoo w Singapurze – 20 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Zoo Night Safari ( 20 km), Dzielnica Holland Village ( 32 km), Centrum handlowe ION Orchard ( 33 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i bankomat. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Lucky Plaza – 33 km, Centrum handlowe 313@Somerset – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 20 km od obiektu Chariton Hotel Skudai Kiri.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w wieku od 1 roku.
Dzieci od 1 roku do lat 12 płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Akceptowane dzieci w wieku od: 1 rok.
całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości