Citrus Hotel Johor Bahru By Compass Hospitality
80000 Johor Bahru, No 16 Jalan Station
80000 Johor Bahru, No 16 Jalan Station
Hotel Citrus Johor Bahru oferuje niedrogie i dobrze wyposażone pokoje oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. Obiekt jest położony w centralnej dzielnicy biznesowej miasta Johor Bahru, kilka minut spacerem od centrum handlowego City Square. Dworzec kolejowy Johor Bahru KTM i grobla Tambak Johor są oddalone od hotelu o zaledwie kilka minut spacerem. W pobliżu obiektu znajdują się kompleksy handlowe Komtar i Kotaraya. Do obu tych miejsc można dojść z hotelu w kilka minut. Klimatyzowane i dobrze wyposażone pokoje w hotelu Citrus dysponują telewizorem oraz łazienką z zestawem kosmetyków i prysznicem z ciepłą i zimną wodą. Na życzenie obiekt zapewnia żelazko i suszarkę do włosów. Do dyspozycji Gości jest też centrum biznesowe. Goście mogą skorzystać z usług pralni, w tym pralni chemicznej.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Citrus Hotel Johor Bahru by Compass Hospitality o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Please note that guests booking 5-9 rooms and guests booking 28 nights or more will be charged a 10% deposit at the time of booking. Guests booking 10 rooms or more will be charged a 20% deposit at the time of booking. This payment is non-refundable and non-transferable. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Please note that breakfast for children 5 to 12 years old is charged separately. The name on the credit card used for the booking should correspond to the guest staying at the property. For reservations made by a third party, you will need to complete an authorisation form and present a copy of the person's ID and credit card.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 16 lat płacą MYR 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, sejf, bilard, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu