Good 9 Hotel - Bukit Dahlia

81700 Johor Bahru, No. 15, Jalan Serangkai 1, Taman Bukit Dahlia, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia No. 15, Jalan Serangkai 1, Taman Bukit Dahlia, 81700 Pasir Gudang, Johor, Malaysia

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt GOOD 9 HOTEL - Bukit Dahlia, usytuowany w miejscowości Johor Bahru, oferuje bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zoo w Singapurze – 28 km, Zoo Night Safari – 28 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum handlowe Lucky Plaza ( 41 km), Narodowy Ogród Orchidei ( 43 km), Całodobowe centrum handlowe Mustafa ( 43 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w czajnik, a z wybranych opcji zakwaterowania roztacza się widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Bugis Street – 43 km, Kompleks sportowy Singapore Sports Hub – 46 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 37 km od obiektu GOOD 9 HOTEL - Bukit Dahlia.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 3 do lat 12 płacą MYR 15 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą MYR 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt