Twin Galaxy Residences 1+1 Homestay @ Johor Bahru

80300 Johor Bahru, Jalan Dato Abdullah Tahir

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Twin Galaxy Residences 1+1 Homestay @ Johor Bahru położony jest w miejscowości Johor Bahru i oferuje bezpłatne WiFi, ogród z odkrytym basenem, dostęp do centrum fitness oraz sauny, a także widok na basen. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zoo w Singapurze – 12 km, Zoo Night Safari – 12 km. Niektóre opcje zakwaterowania wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W wybranych opcjach zapewniono też kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, a także prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Obiekt dysponuje sprzętem do grillowania. W obiekcie dostępny jest plac zabaw oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dzielnica Holland Village – 24 km, Centrum handlowe ION Orchard – 25 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Seletar, znajduje się 22 km od obiektu Twin Galaxy Residences 1+1 Homestay @ Johor Bahru.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Twin Galaxy Residences 1+1 Homestay @ Johor Bahru o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 150 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 13 lub więcej lat płacą MYR 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, plac zabaw dla dzieci, karaoke, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), automat z napojami, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, kawiarnia na miejscu, łaźnia parowa, basen dla dzieci, basen, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu