7 Hotel

***

14100 Juru, Juru Simpang Ampat 11,jalan Delima Jati,pusat Perniagaan Delima Jati

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt 7 Hotel znajduje się w miejscowości Juru. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Most Penang – 16 km, Centrum handlowe Queensbay Mall – 23 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Sunway Carnival Mall – 13 km. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe 1st Avenue – 26 km, Centrum handlowe Penang Times Square – 27 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Penang, znajduje się 26 km od obiektu 7 Hotel.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego