Alia Express Sendayan
71900 Kampong Baharu Jimah, Lot 1104 Jalan Idaman Villaba Jln Sendayan, Bandar Sri Sendayan
71900 Kampong Baharu Jimah, Lot 1104 Jalan Idaman Villaba Jln Sendayan, Bandar Sri Sendayan
2-gwiazdkowy obiekt Alia Express Sendayan znajduje się w miejscowości Kampong Baharu Jimah. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Palm Mall – 11 km, Tor wyścigowy Sepang International Circuit – 24 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Park rozrywki Bangi Wonderland ( 37 km), Hala widowiskowa Chancellor Hall Tun Abdul Razak ( 44 km), Uniwersytet Xiamen Malaysia ( 47 km). Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Personel całodobowej recepcji chętnie udzieli informacji na temat okolicznych atrakcji. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur, znajduje się 31 km od obiektu Alia Express Sendayan.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
parking, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, usługi konsjerża, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, bramki zabezpieczające dla dzieci, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt