Al-qamar Homestay

15100 Kota Bharu, Jalan Cenderawasih

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Al-Qamar Homestay, położony w miejscowości Kota Bharu, oferuje dostęp do ogrodu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Handicraft Village and Craft Museum – 5,1 km, Pole golfowe Kelantan Golf & Country Club – 4,8 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Wyposażenie każdej opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację oraz telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości przygotowano kuchnię z pełnym wyposażeniem i jadalnią, a także prywatną łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz kapciami. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 13 km od obiektu Al-Qamar Homestay.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Al-Qamar Homestay o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, ogród, bezpłatny parking, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte