G Home Hotel
15000 Kota Bharu, Jalan Post Office Lama
15000 Kota Bharu, Jalan Post Office Lama
Obiekt G HOME HOTEL, usytuowany w miejscowości Kota Bharu, oferuje wspólny salon oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Handicraft Village and Craft Museum – 600 m. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. Z wybranych pokoi roztacza się również widok na rzekę. Obiekt oferuje usługi prasowania oraz udogodnienia biznesowe, takie jak faks i kserokopiarka. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Pole golfowe Kelantan Golf & Country Club – 1,3 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 10 km od obiektu G HOME HOTEL.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt