Homestay Wan D

15350 Kota Bharu, 493 Jalan Pantai Cahaya Bulan

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Homestay Wan D położony jest w miejscowości Kota Bharu i oferuje klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Handicraft Village and Craft Museum – 10 km, Pole golfowe Kelantan Golf & Country Club – 11 km. Obiekt zapewnia ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Pantai Cahaya Bulan Beach ( 1,4 km). W domu wakacyjnym zapewniono 3 sypialnie, 3 łazienki, pościel, ręczniki, jadalnię oraz kuchnię z pełnym wyposażeniem. Do dyspozycji Gości jest także telewizor z płaskim ekranem oraz patio z widokiem na ogród. Obiekt Homestay Wan D oferuje wypożyczalnię samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Bharu, znajduje się 3 km od obiektu Homestay Wan D. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, transfer, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego