Oyo 210 Hotel Five 2
88000 Kota Kinabalu, 6, Lorong Sentosa 1 Jalan Merdeka, Air, Kota Kinabalu
88000 Kota Kinabalu, 6, Lorong Sentosa 1 Jalan Merdeka, Air, Kota Kinabalu
2-gwiazdkowy obiekt OYO 210 Hotel Five 2 położony jest w miejscowości Kota Kinabalu i oferuje wspólny salon oraz bar. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Sabah State Museum & Heritage Village ( 2,7 km), North Borneo Railway ( 5,4 km), Likas City Mosque ( 5,9 km). W obiekcie zapewniono obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. W pobliżu obiektu OYO 210 Hotel Five 2 znajdują się liczne atrakcje, takie jak Targ Filipino Market Sabah, KK Esplanade i Atkinson Clock Tower. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kota Kinabalu, znajduje się 4 km od obiektu OYO 210 Hotel Five 2.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, bar, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt