Citin Langkawi By Compass Hospitality
07000 Kuah, No. 3, Jalan Pekan Kuah
07000 Kuah, No. 3, Jalan Pekan Kuah
Hotel Citin Langkawi by Compass Hospitality zlokalizowany jest w pobliżu centrum handlowego Kuah i oferuje nowoczesne pokoje z klimatyzacją. W holu oraz w pokojach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Do dyspozycji Gości jest także bezpłatny parking. Pokoje są kolorowe i nowocześnie urządzone oraz wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i czajnik elektryczny. W łazience znajduje się prysznic oraz bezpłatny zestaw kosmetyków. Na życzenie obiekt zapewnia suszarkę do włosów i sprzęt do prasowania. Restauracje serwujące specjały kuchni chińskiej, malezyjskiej i wegetariańskiej znajdują się 5 minut spacerem od obiektu. Recepcja czynna jest przez całą dobę. Personel służy pomocą w wypożyczeniu samochodu i zamówieniu usług pralni. W holu znajduje się dystrybutor wody oraz przestronna część wypoczynkowa. Centrum handlowe Haji Ismail Group zlokalizowane jest 900 metrów od hotelu Citin Langkawi by Compass Hospitality, a dom towarowy Idaman Suri dzieli od niego 2,2 km. Odległość od międzynarodowego portu lotniczego Langkawi wynosi 17 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Citin Langkawi by Compass Hospitality o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Please note that the extra bed comes in the form of a mattress. Please note that the following deposit conditions: - 15% deposit will be applied to guests staying more than 7 nights - 10% deposit will be applied to guests booking 5 to 9 rooms - 20% deposit will be applied to guests booking 10 rooms or more Beginning 1 July 2016, as directed by the Langkawi Municipal Council, a local government Tourism Promotion Fee would be applicable per room per night.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 7 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt