Hig Homestay Apartment
07000 Kuah, Lot 1852, Jalan Penarak 07000 Kuah, P.langkawi
07000 Kuah, Lot 1852, Jalan Penarak 07000 Kuah, P.langkawi
Obiekt HIG Homestay Apartment oferuje balkon oraz widok na miasto. Do dyspozycji Gości jest również czajnik. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Taman Lagenda Beach – około 1,5 km. Oferta kwatery prywatnej obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz całodobową recepcję. W kwaterze prywatnej znajduje się telewizor z płaskim ekranem. W kwaterze prywatnej zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt HIG Homestay Apartment oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Langkawi Bird Paradise – niecały kilometr, Langkawi Kristal – 1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Langkawi, znajduje się 15 km od obiektu HIG Homestay Apartment.
Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości MYR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, prasa do spodni, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu