Panorama Resort Langkawi

07000 Kuah, Jalan Rekreasi Lubuk Semilang Mukim Ulu Melaka, Langkawi

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt PANORAMA RESORT LANGKAWI, usytuowany w miejscowości Kuah, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Langkawi Kristal – 9 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Langkawi Bird Paradise ( 10 km), Mahsuri International Exhibition Centre ( 10 km), Park Dataran Helang ( 11 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono balkon z widokiem na basen. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i biurko. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Laman Padi Langkawi – 15 km, Przystań i kompleks handlowy Telaga Harbour – 16 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Langkawi, znajduje się 8 km od obiektu PANORAMA RESORT LANGKAWI.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości