Golden Palace
55100 Kuala Lumpur, 174 Jalan Pudu Bukit Bintang
55100 Kuala Lumpur, 174 Jalan Pudu Bukit Bintang
2-gwiazdkowy obiekt GOLDEN PALACE usytuowany jest w miejscowości Kuala Lumpur i oferuje taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe Berjaya Times Square – 500 m. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Park miejski KLCC Park ( 2,3 km), Centrum handlowe Suria KLCC ( 2,7 km), Wieże Petronas Twin Towers ( 2,9 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie mają prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się również część wypoczynkowa. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. W pobliżu obiektu GOLDEN PALACE znajdują się liczne atrakcje, takie jak Centrum handlowe Starhill Gallery, Centrum handlowe Pavilion Kuala Lumpur i Centrum kongresowe Kuala Lumpur Convention Center. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuala Lumpur-Sułtan Abdul Aziz Shah, znajduje się 23 km od obiektu GOLDEN PALACE.
obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości