Sunway Pyramid Hotel

****

47500 Kuala Lumpur, Persiaran Lagoon, Bandar Sunway

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Czterogwiazdkowy obiekt Sunway Pyramid Hotel zlokalizowany jest w samym sercu parku rozrywki Sunway Lagoon i centrum handlowo-rozrywkowego Sunway Pyramid. W hotelu akceptowane są płatności kartami Union Pay. Obiekt Sunway Pyramid Hotel oferuje bezpośredni dostęp do ośrodka Sunway Resort Hotel & Spa, którego jest częścią. Dojazd samochodem z hotelu na międzynarodowe lotnisko w Kuala Lumpur trwa 35 minut, a do centrum miasta – 25 minut. Zaletą obiektu jest bliskość przystanków szybkiej komunikacji autobusowej BRT. Elektryczne autobusy kursują do takich miejsc jak Sunway-Setia Jaya, Mentari, Sunway Lagoon, SunMed, SunU-Monash, South Quay i USJ7. Pokoje są nowocześnie i elegancko urządzone. We wszystkich znajduje się telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest także minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. Hotel zapewnia chińską herbatę. Każdy pokój dysponuje łazienką wyposażoną w wannę z prysznicem, suszarkę do włosów oraz bezpłatny zestaw kosmetyków, w tym szczoteczkę i pastę do zębów. Podczas pobytu można surfować na największej na świecie sztucznej plaży, przechadzać się najdłuższym i najwyżej położonym mostem w Kuala Lumpur, wybrać się na przejażdżkę rollercoasterem lub zrobić zakupy w centrum handlowym Sunway Pyramid, w którym funkcjonuje ponad 900 sklepów. Restauracja The Resort Cafe serwuje potrawy kuchni międzynarodowej. Goście mogą odprężyć się przy koktajlu i obejrzeć występy na żywo w salonie w holu.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Sunway Pyramid Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. From 1st January 2023, a tourist tax of RM 10 per room per night is applied to all foreign guests. This tax is not included in the room rate and must be paid upon check-in. Guests with a valid Malaysian Identity Card or valid permanent residents MY PR Card are exempted. Only fully vaccinated guests with proof of their digital COVID-19 vaccination certificate are allowed to check-in at our hotel. Guests who are not / not fully vaccinated with an admissible reason are required to obtain a letter of consent by an appointed Doctor. Please note that Sunway Lagoon Theme Park opens daily at 10:00 to 18:00. The hotel is also a smoke-free property. Violators are liable to a fine of RM 400. Please note that there are no connecting rooms. Guests under the age of 18 are only allowed to check in with a parent or official guardian. Please note that guests may request for a late check-out, subject to the hotel's availability. Extra charges apply. Kindly contact the hotel directly for more information. Please note that an extra bed is available for 1 additional guest, subject to availability. Additional charges apply. Extra guests are subject to additional breakfast charges. Please be informed that the hotel does not accept a third party payment card. Please present the same credit card used to guarantee your booking when checking in or making payment at the hotel. As announced by the Government of Malaysia, effective 1st March 2024, the sales & service tax (SST) for hotel accommodation and ancillary services will increase to 8%, which will be reflected in the final bill settlement. Please pay the tax differences direct to hotel upon check in/check out.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 15 MYR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, kręgielnia, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, prasa do spodni, sklep na miejscu, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt