Cozy Kuching Mjc Batu Kawa Skyvilla Apartment Ii

93250 Kuching, 93250 Jalan Batu Kawa

Udogodnienia

Ważne

on-line

3.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Cozy Kuching Mjc Batu Kawa Skyvilla Apartment II znajduje się w miejscowości Kuching i oferuje odkryty basen oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Borneo Convention Centre Kuching – 15 km, Stadion Sarawak – 17 km, Fort Margherita Kuching – 34 km. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. Obiekt Cozy Kuching Mjc Batu Kawa Skyvilla Apartment II oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Harmony Arch Kuching – 34 km, Charles Brooke Memorial Kuching – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kuching, znajduje się 10 km od obiektu Cozy Kuching Mjc Batu Kawa Skyvilla Apartment II.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, automat z napojami, automat z przekąskami, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen bez krawędzi, mały basen, brodzik, meble ogrodowe, miejsce na piknik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości